Деканат - організаційний центр з управління роботою факультету, що очолюється деканом. Деканат виконує функції координації та адміністративного забезпечення навчального процесу, ведення діловодства. У деканаті складається розклад занять. Деканат контролює роботу викладачів і студентів на предмет її відповідності навчальному плану, здійснює загальне керівництво науковою роботою студентів.
Співробітники деканату ІМЗ ім. Є.О. Патона
Іонова Ілона Ігорівна – фахівець 2 кат.
((044) 204-91-54, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.):
- Виконує доручення безпосереднього керівника щодо діяльності деканату та кваліфікаціїї працівника.
- Бере участь у розробленні та комп’ютерно-інформаційному обслуговуванні документації щодо напряму своєї діяльності:
- Формує звіти, веде облікову та довідкову документацію в межах своєї компетенції (форма навчання денна).
- Викликає студентів до деканату та передає їм повідомлення, у тому числі на мобільні телефони.
- За запитами студентів оформлює та видає документи встановленого зразку за підписом керівника (заст. директора ІМЗ) з обов’язковою реєстрацією в книзі реєстрації у встановленому порядку (форма навчання – денна).
- Готує накази про проведення практики, випускні накази (бакалаври, магістри, PhD ).
- Готує накази та розпорядження, які пов`язані із оформленням студентами реалізації прав на академічну мобільність.
- Готує поточні накази та розпорядження у встановленому порядку.
- Співпрацює з підрозділами інституту та Університету за напрямками роботи.
Курбакова Тамара Олександрівна-провідний інженер
(044) 204-91-54; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
Підготовка супроводжувальних документів:
- для виготовлення документів про вищу освіту до випуску студентів (комп’ютерно-інформаційне обслуговування документації) для всіх рівнів вищої освіти денної та заочної форм навчання;
- для поновлення документів про вищу освіту (дублікати та повторне виготовлення дипломів та додатків до дипломів) за запитом випускників;
- для виготовлення студентських квитків, а також дублікатів студентських квитків для подальшої передачі підтвердженнь на їх виготовлення до НДІ ПІТ» ; за запитом студентів;
- для виготовлення академічних довідок за запитом студентів та аспірантів.
- За запитами студентів оформлює та видає документи встановленого зразка за підписом керівника.
- При підготовці супроводжувальних документів (дублікатів) співпрацює з підрозділами ІМЗ імені Є.О.Патона та Університету за напрямками роботи.
- Робота зі студентами з питань учбового процесу.
Ветрова Галіна Олександрівна - старший інспектор
(044) 204-91-54; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Оформлення та видача довідок студентам (довідки про навчання, поселення, соцiальні установи, до пенсійного фонду, до паспортного столу та інші).
- Реєстрація довідок студентів про тимчасову втрату працездатності.
- Заповнення та видача заліково-екзаменаційних листів.
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Робота з вхідної поштою.
- Заповнення та видача залікових книжок.
- Заповнення та ведення до випуску навчальних карток студентів по семестрам.
- Видача та приймання журналів обліку роботи академічної групи.
- Підсумкі та оформлення звітів по результату навчания студентів по семестрам.
- Підсумкі та оформлення відомостей допуска студентів по результатам навчания до випускної атестації.
- Формування навчальних карток студентів для передачі до ВК.
- Підготовка лістів,розпоряджень, подання, службових записок.
- Робота с базами даних «АС деканат».
- Координація роботи з військово-обліковим відділом з питань постановки студентів на військовий облік.
- Координація роботи з міжнародним відділом.
- Координація роботи з викладачами, кураторами та старостами груп.
Доній Олена Олександрівна – провідний інженер
(044)204-91-29, e-mail: ldoniy@ukr.net
- Виконання обов’язків відповідального по роботі із системою «Електронний Кампус» та АС «Деканат» з питань календарного контролю та екзаменаційних сесій для студентів і аспірантів ІМЗ ім. Є.О.Патона (адміністратор сесії):
- формування електронних відомостей;
- редагування списків студентів;
- контроль за правилами, нормами та строками введення даних результатів календарного та семестрового контролів в базу;
- збір інформації, систематизація даних, аналіз та створення звітів і передача їх до ДНВР;
- робота в тісному контакті з усіма викладачами, завідувачами кафедр, відповідальними за навчально-виховну роботу кафедр, кураторами та старостами груп.
- Виконання обов’язків відповідального за розрахунок та призначення академічних стипендій студентам ІМЗ ім. Є.О.Патона:
- аналіз результатів навчання студентів, систематизація даних;
- збір документів, підтверджуючих досягнення студентів в науковій роботі, громадському житті, спорті і т.д., необхідних для розрахунку додаткових балів до рейтингу, аналіз, розрахунок додаткових балів;
- складання рейтингів;
- створення списків стипендіатів (відповідно до Правил призначення академічних стипендій студентам КПІ ім. Ігоря Сікорського);
- оформлення наказів про призначення, подовження та зняття академічних стипендій:
- робота в тісному контакті з ВСЗ ДНВР.
- Виконання обов’язків відповідального за збір інформації, роз’яснювальну роботу та облік щодо студентів-пільговиків:
- прийом заяв та відповідних документів;
- складання та ведення особистих справ студентів-пільговиків;
- ведення бази даних та контроль за виконанням порядку призначення соціальних стипендій;
- оформлення наказів про призначення, подовження, поновлення та зняття соціальних стипендій;
- робота в тісному контакті з ВСЗ ДНВР;
- Виконання обов’язків секретаря стипендіальної комісії ІМЗ м. Є.О.Патона:
- підготовка повістки дня та проведення засідань стипендіальної комісії інституту;
- підготовка та оформлення наказів про склад стипендіальної комісії;
- оформлення протоколів засідань стипендіальної комісії.
Кузнєцова Світлана Олексіївна - старший інспектор
Тел. (044) 204-92-21 e-mail: s.kuznetsova@kpi.ua
- Ведення картотеки, підготовка та оформлення особових справ студентів і аспірантів ІМЗ ім. Є.О. Патона.
- Ведення обліку та оформлення атестаційних, залікових і екзаменаційних відомостей.
- Ведення книги обліку успішності студентів а також підсумків заліково-екзаменаційної сесії.
- Робота в АС “Деканат”.
- Робота в системі «Електронний кампус».
- Виконання обов’язків відповідального з питань по відшкодуванню коштів, витрачених на підготовку фахівців, студентами, що повторно навчаються за державним замовленням:
- здійснювати облік осіб, що навчаються повторно;
- здійснювати прийом заяв та відповідних документів;
- забезпечення перезарахування особам, за їх зверненням, кредитів ЄКТС;
- подання документів до ДЕФ для розрахунку суми коштів, що підлягають відшкодуванню;
- підготовка та оформлення документів про реструктуризацію відшкодування коштів (заява, договір та графік відшкодування коштів);
- здійснювати поточний контроль за відшкодуванням коштів особами, що повторно навчаються;
- надання звітів до ДНВР.
- Оформлення академічних довідок.
- Підготовка та оформлення наказів про відрахування, поновлення, переведення студентів та інші накази.
- Оформлення та видача характеристик та виписок оцінок з навчальної картки студента.
- Підготовка та оформлення статистичних звітів (форма 2-3 НК, контингент та інші), звіти по сесії та звіти по випускникам.
- Визначення академічної різниці у студентів, які поновлюються або переводяться з інших факультетів/інститутів або університетів.
- Підготовка супроводжувальних документів для отримання особових справ студентів, які будуть переводитись з інших університетів до ІМЗ.
- Підготовка документів до випуску студентів.
- Координаційна робота по навчальному процесу з викладачами, завідувачами кафедр, кураторами груп, старостами груп, представниками студентського самоврядування, юридичною службою університету та соціальними службами.
- Здійснення обміну інформації з керівними підрозділами університету.
Остапенко Марина Юріївна - секретар-друкарка
(044) 204-92-21; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Підготовка та оформлення особових навчальних карток та залікових книжок студентів заочної форми навчання.
- Видача довідок студентам, характеристик та виписок оцінок з навчальної картки студента (тільки для студентів заочної форми навчання).
- Підготовка супроводжувальних документів для наказів (тільки для студентів заочної форми навчання).
- Видача довідок-викликів на сесію для заочників.
- Бере участь у розробленні та комп’ютерно-інформаційному обслуговуванні документації щодо напряму своєї діяльності:
- організовує підготовку документації для забезпечення проведення сесії відповідного семестру у встановленому порядку відповідно до нормативної бази освітньої установи КПІ ім. Ігоря Сікорського в програмі «АС Деканат» (форма навчання – заочна);
- під час сесії вносить данні з заліково-екзаменаційних відомостей до журналу контролю успішності студентів, у систему «АС Деканат» та формує звіт по сесії (форма навчання – заочна).
- Формує звіти, веде облікову та довідкову документацію в межах своєї компетенції (форма навчання заочна).
- За запитами студентів оформлює та видає документи встановленого зразку за підписом керівника з обов’язковою реєстрацією в книзі реєстрації у встановленому порядку (форма навчання – заочна).